Bestellen

​Bestellen van boxkleed:

  • Kies de maat in het keuzemenu (standaard rechthoekig, vierkant of tweeling)
  • Kies de kleur(en)
  • Wil je het boxkleed precies op maat voor jouw box? Vul bij stap 2 in het bestelproces in het opmerkingenvak de exacte maat in van de bodemplaat van je box
  • We maken het kleed altijd iets ruimer dan de bodemplaat, zodat het goed vast in de box blijft liggen. De stof zit er ook altijd iets ruimer omheen, zodat het eventueel nog iets in elkaar kan gaan.
  • Na het afronden van je bestelling ontvang je een emailbevestiging.

Bestellen van overige artikelen:

  • Kies indien mogelijk de kleur(en), stof en/of de maat
  • Na het afronden van je bestelling ontvang je een emailbevestiging.

Betalen

Betalen op de volgende manieren:

  • Betalen met zekerheid via Klarna (Ideal, achteraf, via overmaken of via credit card)
  • Contant betalen bij afhalen.

Verzenden

  • Je bestelling wordt speciaal voor je gemaakt en wordt binnen 2 tot 7 werkdagen naar je verzonden. Verzending is gratis vanaf €59,50. Onder dit bedrag is de bijdrage aan verzendkosten €5,95 voor pakketpost en €3,95 voor een brievenbuspakket.
  • Wanneer het artikel op voorraad is, geldt: vóór 14.00 uur besteld en betaald/betaling binnen, diezelfde dag verzonden.
  • Je ontvangt een email met track/trace code wanneer je bestelling naar je wordt verzonden, zodat je je pakketje kunt volgen.
  • Verzenden gaat standaard via DHL of Postnl.
  • Wij zijn geen fysieke winkel en er is dus niet altijd iemand aanwezig. Artikelen kunnen worden afgehaald op afspraak. 

Retourneren

  • Omdat alle artikelen speciaal voor jou gemaakt worden in de door jouw opgegeven maten en kleuren, kunnen deze niet worden geretourneerd. We doen er echter alles aan om te voorkomen dat je niet tevreden bent! Bel, mail of app gerust en stel al je vragen! We staan je graag te woord. Om zeker te zijn van de kleurkeuze kun je tevens gratis vooraf stofstaaltjes aanvragen en kom je niet voor verrassingen te staan.
  • Mats:) kleden is niet verantwoordelijk voor door koper verkeerd opgemeten of doorgegeven maten en/of kleuren.
  • Hebben we een steekje laten vallen en dit niet gemerkt? Is het artikel defect of beschadigd? Dan kun je dit artikel gratis terugsturen, mits dit binnen 24 uur na ontvangst via email is gemeld. Wij sturen je hier dan een speciaal verzendlabel voor.
  • Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.
  • Bewaar het verzendbewijs goed! Wanneer het pakje kwijt mocht raken bij de post, heb je het bewijs dat je het retour hebt gezonden. Zonder dit bewijs wordt er geen geld terug gegeven bij kwijtraken.
  • Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer deze ongebruikt zijn en zich in de originele verpakking bevinden. Je kunt het artikel natuurlijk wel passen.
  • Het uitgebreide formulier voor het wettelijke Herroepingsrecht vind je hier.

Klachtenregeling

Heb je een klacht? Heel vervelend! We raden je aan om klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@matskleden.nl. We zullen er alles aan doen om je klacht snel en naar volle tevredenheid op te lossen!

Leidt dit toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2016 - 2020 Mats:) kleden | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel